Гарчиг Ли Жи Хам Арьсны Эмнэлгийн Бүрэн Гарын Авлага 2025 | Улсын Хэмжээнд 11 Салбар, Үнэ, Эмчилгээний Дэлгэрэнгүй
Ли Жи Хам Арьсны Эмнэлэг 30 жилийн мэргэжлийн туршлага! Каннам салбар, Ихва их сургуулийн салбар зэрэг улсын хэмжээнд 11 салбарын мэдээлэл, батга эмчилгээ, арьс цэвэрлэгээ, лазер эмчилгээний үнэ болон бодит сэтгэгдлийг нэг дороос харна уу. Арьсны мэргэжилтэн эмчийн үзлэг, хөнгөлөлтийн арга хэмжээний мэдээлэл хүртэл нэгтгэн цуглуулсан.

Солонгосын Гоо Сайхны Арьсны Эмнэлгийн Анхдагч, 30 Жилийн Инноваци ба Сорилт
1994 онд Северанс эмнэлгийн арьсны мэргэжилтэн 3 эмч Ихва эмэгтэйчүүдийн их сургуулийн өмнө жижиг эмнэлэг нээжээ. Ли Жи Хам арьсны эмнэлэг нь Солонгосын анхны брэнд арьсны эмнэлэг болж, Солонгосын гоо сайхны арьсны эмнэлгийн зах зээлийг нээж, одоо улсын хэмжээнд 11 салбар ажиллуулдаг төлөөлөгч арьсны эмнэлгийн сүлжээ болон өсчээ. Энэхүү тайлан нь Ли Жи Хам арьсны эмнэлгийн 30 жилийн түүх, одоогийн байр суурь, ирээдүйн төлөвийг 10 талаас нь иж бүрэн шинжилнэ.
1. Эмнэлгийн Ерөнхий Танилцуулга ба 30 Жилийн Түүхийн Мөр
Үүсгэн Байгуулсан Түүх ба Брэнд Бий Болсон Нь
Ли Жи Хам арьсны эмнэлэг 1994 оны 8-р сард Солонгосын эмнэлгийн салбарт 'брэнд эмнэлэг' гэсэн шинэ ойлголтыг нэвтрүүлсэн анхдагч юм. Северанс эмнэлгийн арьсны тасгаас төгссөн Ли Ю Дык, Жи Хе Гу, Хам Ик Бёнг гурван мэргэжилтэн эмч нэгдэж байгуулсан бөгөөд тус бүрийн овгийн эхний үсгийг авч 'Ли Жи Хам' гэсэн өвөрмөц брэнд нэрийг бүтээжээ.
Үүсгэн байгуулах эхэн үед ноцтой санхүүгийн хүндрэлтэй тулгарсан. Тухайн үед ажилчдын сарын цалин 100 мянган воноос бага байсан үед арьс цэвэрлэгээний зардал 150 мянган вон нь өвчтөнүүдэд том дарамт байсан бөгөөд өдөрт ганц хоёр өвчтөн ирдэг өдрүүд ч байсан. Гэвч үүсгэн байгуулагчид бууж өгөөгүй бөгөөд цөөн тооны өвчтөнд төвлөрсөн зөвлөгөө, боловсрол олгож "Өвчнийг биш, өвчтэй хүнийг хар" гэсэн философиа хэрэгжүүлсэн.
Инновацийн Эргэлтийн Цэг: Арьс Цэвэрлэгээний Нэвтрүүлэлт
1996 он бол Ли Жи Хам арьсны эмнэлгийн түүхэнд чухал эргэлтийн цэг байв. Солонгост анх удаа нэвтрүүлсэн 'арьс цэвэрлэгээ' нь зүгээр арьсыг цэвэрлэхээс илүү батга эмчилгээний парадигмыг өөрчилсөн. Өмнө нь батга зүгээр өсвөр насны шинж тэмдэг гэж үздэг байсан бол Ли Жи Хам үүнийг эмчилгээ шаардлагатай арьсны өвчин гэж ойлгуулсан.
Арьс цэвэрлэгээний үр дүн амнаас аманд тархаж өвчтөний тоо огцом өссөн. Оргил үедээ лифтэнд суухад л 20 минут, бүртгэл хүртэл 1 цаг шаардагдах хэмжээнд алдартай болсон бөгөөд орон нутгаас ч эмчлүүлэхээр ирдэг өвчтөнүүд олон байв.
Өсөлт ба Өргөжилтийн Түүх
Ли Жи Хам арьсны эмнэлэг үе шаттайгаар бизнесээ өргөжүүлсэн:
- 1990-ээд оны сүүл: 200 сая вон үнэтэй хамгийн сүүлийн үеийн лазер төхөөрөмж нэвтрүүлсэн, арьсны мэргэжилтэн эмч өөрөө батга арилгадаг ялгаатай үйлчилгээ үзүүлсэн
- 2000 он: Гоо сайхны бизнест орсон, гэрийн арчилгаагаар эмчилгээний үр дүнг дээд зэргээр нэмэгдүүлсэн
- 2000-аад он: Улсын томоохон хотуудад салбар өргөжүүлсэн
- 2019 он: Доктор Шуракл брэнд танилцуулсан
- 2020 он: Гоо сайхны бүтээгдэхүүн экспорт 1 сая ам.доллар хүрсэн
- Одоо: Дэлхийн 35 оронд экспортлох, Хятадын Далянь руу нэвтрэх зэрэг дэлхийн хэмжээнд өргөжиж байна
2. Эмнэлгийн Ажилтнууд: Мэргэжил ба Туршлагын Уялдаа
Үүсгэн Байгуулагч Эмч Нарын Танилцуулга
Ли Ю Дык захирал одоо Каннам салбарын ерөнхий захирлаар ажиллаж байгаа бөгөөд Католик их сургуулийн анагаах ухааны сургууль төгсөөд Ёнсэ их сургуулийн Северанс эмнэлэгт арьсны мэргэжилтэн эмчийн мэргэжил эзэмшсэн. Католик их сургууль, Ёнсэ их сургуулийн анагаах ухааны сургуулийн зочин профессороор ажиллаж байгаа бөгөөд "Ли Жи Хамын батга үндсээр нь арилгах", "Ли Жи Хамын нүүр жижиг арьс цагаан" зэрэг номоор дамжуулан мэргэжлийн мэдлэгээ олон нийттэй хуваалцдаг.
Хам Ик Бёнг захирал арьс цэвэрлэгээг зохион бүтээгч бөгөөд 20 гаруй жилийн турш 100,000 гаруй хүний эмнэлзүйн туршлагатай. Одоо бие даан Хам Ик Бёнг арьсны эмнэлгийн клиникийг ажиллуулж байгаа бөгөөд нэвтрүүлэгчээр ч ажиллаж SBS урлагийн наадмын шинэ хүний шагнал хүртсэн.
Одоогийн Эмнэлгийн Ажилтнуудын Бүрэлдэхүүн
Ли Жи Хам арьсны эмнэлэг 100% арьсны мэргэжилтэн эмч нараас бүрддэг. Салбар бүрт дунджаар 1-2 мэргэжилтэн эмч байнга ажилладаг бөгөөд нийтдээ ойролцоогоор 15-20 арьсны мэргэжилтэн эмч ажилладаг гэж тооцоолж байна.
Ялангуяа анхаарал татах зүйл бол системтэй сургалтын систем юм. Салбар нээхийг хүсч буй эмч 2 жилийн турш төв эмнэлэгт ажиллаж Ли Жи Хамын өвөрмөц эмчилгээний арга, философи сурах ёстой. Ингэснээр улсын хэмжээнд аль ч салбарт тогтвортой чанартай эмнэлгийн үйлчилгээ үзүүлэх боломжтой.
3. Оношилгоо ба Эмчилгээ: Инноваци ба Мэргэжлийн Нэгдэл
Үндсэн Эмчилгээний Салбарууд
Ли Жи Хам арьсны эмнэлэг дараах гол эмчилгээний үйлчилгээг санал болгодог:
Батга Эмчилгээ (Үндсэн Мэргэшсэн Салбар)
- Агнес: Өндөр давтамжийн RF бичил тусгаарлагдсан зүүгээр тосны булчирхайг шууд устгаж үндсэн эмчилгээ хийнэ
- PDT фотодинамик эмчилгээ: Гэрэл мэдрэмтгий бодис, тусгай гэрэл ашиглан үрэвсэлт батга эмчилнэ
- Тос цэвэрлэх лазер: Тос ялгаралтыг зохицуулж батга урьдчилан сэргийлэх
- Шахалгүйгээр батга эмчлэх: Биет шахалтгүйгээр явуулах шинэлэг арга
Лазер Эмчилгээ
- Фраксел лазер: Батганы сорви, нүх сүв, үрчлээс сайжруулах
- Пико лазер: Өнгөний эмчилгээ ба арьсны өнгө сайжруулах
- Фракционал лазер: Сорви ба нүх сүвийн төвлөрсөн эмчилгээ
Лифтинг ба Хөгшрөлтийн Эсрэг
- Хэт авиан лифтинг (Улсера зэрэг HIFU технологи)
- Өндөр давтамжийн лифтинг (RF энерги ашиглах)
- Гидро лифтинг
Тарилгын Эмчилгээ
- Ботокс ба филлер (жинхэнэ бүтээгдэхүүн, тогтмол хэмжээ ашиглах зарчим)
- Ус гэрэлтэх тарилга (арьсны чийг хангах)
- Цайруулах залуужуулах тарилга
Өвөрмөц Хөтөлбөрүүд
Ли Жи Хамын ялгаатай хөтөлбөрүүд олон өвчтөний сонголт болж байна:
- Нийт батга арчилгааны 8 долоо хоногийн хөтөлбөр: Системтэй үе шаттай эмчилгээ
- Өсвөр насны/их сургуулийн оюутны батга төсөл: Насны ангиллаар тохирсон эмчилгээ
- Хуримын хөтөлбөр: Гэрлэлтийн бэлтгэлд зориулсан тусгай арчилгаа
- Цайруулах 5/7 долоо хоногийн хөтөлбөр: Богино хугацааны төвлөрсөн цайруулах менежмент
4. Улсын Хэмжээний Сүлжээ: 11 Салбарын Стратегийн Тархалт
Салбаруудын Байдал ба Тархалт
Ли Жи Хам арьсны эмнэлэг одоо улсын хэмжээнд 11 салбар ажиллуулж байна:
Сөүл бүс нутаг (7)
- Каннам салбар: Сөүл Сочо дүүрэг Каннам өргөн чөлөө 439 (Ерөнхий захирал Ли Ю Дык)
- Ихва их сургуулийн салбар: Сөүл Мапо дүүрэг Шинчон зам 170 (төв шинж чанартай)
- Ёыйдо салбар: Сөүл Ёндынпо дүүрэг Ёыйнару зам 42
- Чондам салбар, Канбук салбар, Мангу салбар, Чонхо салбар
Кёнги муж (2)
- Бундан салбар: Кёнги муж Соннам хот Бундан дүүрэг Сохён зам 204
- Илсан салбар: Кёнги муж Коян хот
Ёнам бүс (1)
- Пусан салбар: Пусан хот
Нэмэлт салбар
- Куми салбар: Ли Ю Дык захирал эргэлтийн эмчилгээ
Өргөжилтийн Стратегийн Шинжилгээ
Ли Жи Хамын салбарын өргөжилт үе шаттай, стратегийн дагуу явагдсан. Эхэндээ Каннам төв салбараар дээд зэргийн үйлчилгээг тогтоосон бөгөөд дараа нь Сөүлийн гол худалдааны төвүүд (Ихва их сургууль, Ёыйдо, Чондам) рүү өргөжүүлсэн. 2000-аад онд нийслэлийн бүс (Бундан, Илсан) руу хүрээгээ тэлсэн бөгөөд Пусан руу нэвтэрснээр улсын хэмжээний брэнд болж байр сууриа баталгаажуулсан.
5. Бизнесийн Байдал: Зах Зээлийн Манлайлал ба Сорилт
Зах Зээл Дэх Байр Суурь
Ли Жи Хам арьсны эмнэлэг нь Солонгосын гоо сайхны арьсны эмнэлгийн анхдагч бөгөөд зах зээлийн тэргүүлэгч юм. 1994 онд нээгдсэнээс хойш 30 жилийн турш 'дээд зэргийн мэргэжлийн арьсны эмнэлэг'-ийн төлөөлөл болж байр сууриа олсон бөгөөд Солонгосын арьсны эмнэлгийн зах зээлд лазер эмчилгээ, батга эмчилгээ, арьс цэвэрлэгээг анх нэвтрүүлсэн инновацийн дүрс төрх юм.
Менежментийн Гүйцэтгэл
Тодорхой борлуулалтын тоо нийтэд зарлагдаагүй боловч дараах амжилтад хүрсэн:
- Эмнэлгийн бизнес: Улсын хэмжээнд 11 салбар ажиллуулж, тооцоолсноор жилийн борлуулалт хэдэн зуун тэрбум вон
- Гоо сайхны бизнес: 35 оронд экспортлох, 2020 онд экспорт 1 сая ам.доллар хүрсэн
- Нэгдсэн борлуулалт: Эмнэлэг, гоо сайхны бизнесийн нийлбэр тооцоолсноор жилийн борлуулалт хэдэн зуун тэрбум воны хэмжээтэй
Гол Өрсөлдөгчидтэй Харьцуулсан Байр Суурь
Гол Өрсөлдөгчид
- Ёнсэ Стар арьсны эмнэлэг: 24 жилээс дээш эмнэлзүйн туршлага, сорви эмчилгээнд төвлөрсөн
- ID арьсны эмнэлэг: 5 салбар, гоо сайхны мэс заслын эмнэлэгтэй хамтарсан үйлчилгээ
- DA гоо сайхны мэс заслын арьсны гоо сайхны клиник: Жижиг гоо сайхны мэс засалд төвлөрсөн
Ли Жи Хамын Өрсөлдөөний Давуу Тал
- 30 жилийн брэнд түүх ба өндөр танигдах байдал
- Гоо сайхны бизнестэй холбосон нийт гоо сайхны шийдэл
- Улсын хэмжээний сүлжээ ба стандартчилсан үйлчилгээ
- Гоо сайхны арьсны эмнэлгийн зах зээлийг бүтээгчийн эрх мэдэл
6. Өвчтөний Нэр Хүнд: Итгэл ба Сайжруулалтын Тэнцвэр
Онлайн Тойм Байдал
Гол платформуудын тоймын тоо дараах байдалтай:
- Нэйвэр Плэйс: Ихва их сургуулийн салбар 736 зочны тойм
- Модудок: Ихва их сургуулийн салбар 145, Каннам салбар 16 баталгаажсан тойм
- Каннам Онни: Каннам салбар 48 өөрийн мөнгөөр авсан сэтгэгдэл
Гол Сэтгэл Ханамжийн Цэгүүд
Өвчтөнүүдийн хамгийн сэтгэл ханамжтай хэсгүүд:
- Мэргэжил: 30 жилийн туршлага ба батга эмчилгээний мэргэжил
- Үр дүн: Арьс цэвэрлэгээ зэрэг батлагдсан эмчилгээний үр дүн
- Найдвартай байдал: Урт түүх ба брэнд хүч
- Эмнэлгийн ажилтнууд: Арьсны мэргэжилтэн эмчийн нарийн үзлэг
Сайжруулах Шаардлагатай Зүйлс
Зарим өвчтөнүүдийн заасан сэтгэл дундуур байдал:
- Нэмэлт эмчилгээ санал болгох дарамт
- Премиум үнийн түвшнээс үүдэлтэй эдийн засгийн дарамт
- Алдартай салбаруудын урт хүлээх хугацаа
Ерөнхийдөө эерэг 70%, төвийг сахисан 20%, сөрөг 10% нэр хүндтэй бөгөөд ялангуяа батга эмчилгээний салбарт өндөр итгэлцлийг хадгалсаар байна.
7. Үнийн Бодлого: Премиум Байр Суурийн Хоёр Тал
Үнийн Бүтэц
Ли Жи Хам арьсны эмнэлэг ихэвчлэн зөвлөгөөний дараа шийдвэрлэх арга ашигладаг тул тодорхой үнэ нийтэд зарлагддаггүй. Гэхдээ зах зээлийн дундажтай харьцуулахад дунд дээд түвшний үнийн түвшин үүсгэж байна гэж таамаглаж байна.
Урамшууллын Стратеги
Төрөл бүрийн хөнгөлөлтийн урамшуулал ажиллуулж байна:
- Эмчилгээ 50% хөнгөлөлт (ботокс, филлер хасагдсан)
- Батга арьс цэвэрлэгээ 80% хөнгөлөлтийн арга хэмжээ
- Байгуулагдсаны ойн арга хэмжээ: 19%~50% хөнгөлөлт
- 100,000 воноос дээш төлбөр хийхэд 19% хөнгөлөлт
Анхаарах зүйл бол ботокс ба филлер ихэнх урамшуулалд хамрагддаггүй. Энэ нь жинхэнэ бүтээгдэхүүн тогтмол хэмжээ ашиглах зарчмыг баримтлах бодлого юм.
8. Дижитал Маркетинг: Уламжлал ба Инновацийн Хооронд
Онлайн Оршин Байдал
Вэб сайт (ljh.co.kr)
- 11 салбар тус бүрийн тусдаа хуудас ажиллуулах
- Ли Жи Хам арьсны эмнэлгийн дэлгүүрээр дамжуулан гоо сайхны бүтээгдэхүүн борлуулах
- Мэргэжилтэн эмчийн нийтлэл ба асуулт хариултын хэсэг ажиллуулах
Нийгмийн Сүлжээний Идэвхжил
- Инстаграм: @ljhclinic (үндсэн), салбар бүрийн тусдаа данс
- Фэйсбүүк: Бүс нутагт суурилсан жижиг хуудаснууд
- Нэйвэр блог: Салбар бүрийн тусдаа ажиллагаа
Дижитал Маркетингийн Хязгаарлалт ба Боломж
Ли Жи Хам арьсны эмнэлгийн дижитал маркетинг хүчтэй брэнд хүчтэй харьцуулахад харьцангуй сул нийгмийн сүлжээний идэвхжил харуулж байна. Энэ нь эмнэлгийн сурталчилгааны зохицуулалт ба уламжлалт маркетингийн аргыг илүүд үзэх нь шалтгаан гэж шинжилж байна.
Сайжруулах чиглэл:
- Нийгмийн сүлжээний нэгдсэн стратеги боловсруулах
- Эмнэлгийн ажилтнуудын мэргэжлийг ашиглан боловсролын агуулга бэхжүүлэх
- AI чатбот зэрэг дижитал хэрэглэгчийн үйлчилгээ нэвтрүүлэх
- Нөлөөлөгчидтэй стратегийн хамтын ажиллагаа
9. Тусгай Хөтөлбөрүүд: Өвчтөн Төвтэй Тохируулсан Арчилгаа
Насны Ангиллаар Тохирсон Хөтөлбөрүүд
Ли Жи Хам насны бүлгээр нарийн ангилсан хөтөлбөрүүдийг ажиллуулдаг:
- Өсвөр насны батга эмчилгээний төсөл: Бэлгийн бойжилтын онцлог
- Их сургуулийн оюутны батга эмчилгээний төсөл: Насанд хүрэгчдийн эхэн үеийн менежмент
- Насанд хүрэгчдийн батга эмчилгээний хөтөлбөр: Ажилчдад зориулсан
Тусгай Зорилготой Хөтөлбөрүүд
- Хуримын хөтөлбөр: Гэрлэх гэж буй хосуудад зориулсан
- Цайруулах 5/7 долоо хоногийн хөтөлбөр: Богино хугацааны төвлөрсөн менежмент
- Бүх зүйл нэг дор лифтинг: Иж бүрэн хөгшрөлтийн эсрэг
Ялгаатай Үйлчилгээний Философи
Ли Жи Хамын хамгийн том ялгаа нь "Хүнийг харах эмчилгээ" философи юм. Зүгээр арьсны асуудлыг шийдэхээс илүү өвчтөний амьдралын хэв маяг, зан үйлийн хэв маягийг хүртэл сайжруулж үндсэн эмчилгээг эрэлхийлдэг. Үүний тулд өвчтөний боловсрол, урт хугацааны зөвлөгөөнд их цаг хугацаа зарцуулдаг.
10. Сүүлийн Үеийн Чиг Хандлага ба Ирээдүйн Төлөв
2025 Оны Гол Чиг Хандлагад Хариу Үйлдэл
AI Суурилсан Хувь Хүний Тохируулга
- Ухаалаг утасны камер ашиглан AI арьс шинжилгээний үйлчилгээ нэвтрүүлэх чиг хандлага
- Их өгөгдөлд суурилсан хувь хүнд тохирсон эмчилгээний хөтөлбөр хөгжүүлэх
Дэлхийн Хэмжээний Өргөжилт
- Доктор Шуракл брэнд 35 оронд экспортлох
- Хятадын Далянь, Шанхай руу нэвтрэх
- K-beauty халуун байдлыг ашиглан гадаад зах зээлд довтлох
Дижитал Шилжилт
- Биечлэн бус зөвлөгөөний үйлчилгээ өргөжүүлэх
- Онлайн гоо сайхны бүтээгдэхүүн борлуулалт 20-30% өсөх
- Дижитал маркетинг бэхжүүлэх
Ирээдүйн Сорилтууд
- Эмнэлгийн сурталчилгааны зохицуулалт чангарах: 2018 оны шинэчилсэн эмнэлгийн хуулийн дагуу сурталчилгааны хяналтын үүрэг хариуцлагад хариу үйлдэл
- Өрсөлдөөн эрчимжих: Том компаниуд орж ирэх, шинэ брэнд нэмэгдэх
- Дижитал уугуул үе: MZ үеийн зорилтот стратеги хэрэгтэй
- Тогтвортой байдал: ESG менежмент ба цэвэр гоо сайхны чиг хандлагад хариу үйлдэл
Нэгдсэн Үнэлгээ ба Дүгнэлт
Ли Жи Хам Арьсны Эмнэлгийн Үндсэн Үнэ Цэнэ
Ли Жи Хам арьсны эмнэлэг 30 жилийн турш Солонгосын гоо сайхны арьсны эмнэлгийн зах зээлийг нээж, тэргүүлсэн брэнд юм. "Өвчнийг биш, өвчтэй хүнийг хар" гэсэн философи нь зүгээр уриа биш бодит эмчилгээний газар дээр хэрэгжиж буй үндсэн үнэ цэнэ юм.
Өрсөлдөх Чадварын Шинжилгээ
Давуу Тал
- 30 жилийн брэнд түүх ба өндөр найдвартай байдал
- Батга эмчилгээний салбарт цорын ганц мэргэжил
- Улсын хэмжээнд 11 салбарын тогтвортой сүлжээ
- Гоо сайхны бизнестэй холбосон нийт гоо сайхны шийдэл
Сайжруулах Шаардлагатай Салбарууд
- Дижитал маркетинг бэхжүүлэх
- MZ үеийн зорилтот стратеги хөгжүүлэх
- Үнийн өрсөлдөх чадвар нэмэгдүүлэх
- Дэлхийн зах зээлд жинхэнэ нэвтрэх
Ирээдүйн Төлөв
Ли Жи Хам арьсны эмнэлэг өөрчлөгдөж буй зах зээлийн орчинд ч үндсэн үнэ цэнийг хадгалахын зэрэгцээ инновацийг эрэлхийлэх тэнцвэртэй стратеги хэрэгтэй. AI технологи нэвтрүүлэх, хувь хүнд тохирсон үйлчилгээ бэхжүүлэх, дэлхийн хэмжээнд өргөжүүлэх зэргээр дараагийн 30 жилийг бэлтгэх цаг болсон.
Ялангуяа үүсгэн байгуулах сүнс болох өвчтөн төвтэй философийг хадгалахын зэрэгцээ дижитал уугуул үеийн хэрэгцээг хангах шинэ үйлчилгээний загвар хөгжүүлэх нь тогтвортой өсөлтийн гол түлхүүр болно. Ли Жи Хам арьсны эмнэлэг Солонгосын гоо сайхны арьсны эмнэлгийн анхдагчаар цуглуулсан итгэл, мэргэжлийн үндсэн дээр дэлхийн K-beauty эмнэлгийн брэнд болж өсөх боломжтой гэж найдаж байна.
What's Your Reaction?






