K-Beauty 2024-2025: Солонгосын гоо сайхны салбарын шинэ чиг хандлага, PDRN орцууд ба AI технологи

Солонгосын гоо сайхны салбар 2024-2025 онд PDRN загасны ДНХ орц, хартлиф, AI технологи, тонер пад зэрэг шинэ чиг хандлагаар дэлхийг тэргүүлж байна. K-Beauty зах зээл 2033 онд 31.81 тэрбум долларт хүрэх төлөвтэй. Laneige, Beauty of Joseon, COSRX брэндүүдийн шилдэг бүтээгдэхүүн, арьс арчилгааны горим, будалтын чиг хандлагын дэлгэрэнгүй гарын авлага.

Jun 16, 2025 - 18:40
 0  6
K-Beauty 2024-2025: Солонгосын гоо сайхны салбарын шинэ чиг хандлага, PDRN орцууд ба AI технологи
K-Beauty 2024-2025: Солонгосын гоо сайхны салбарын шинэ чиг хандлага, PDRN орцууд ба AI технологи

Солонгосын гоо сайхны чиг хандлага 2024-2025: Дэлхийн K-Beauty үзэгдэл

Оршил

Солонгосын гоо сайхны салбар буюу K-Beauty нь 2024 онд 14.68 тэрбум ам.долларын үнэлгээтэй болж, 2033 он гэхэд 31.81 тэрбум ам.долларт хүрэх төлөвтэй байна. Энэхүү гайхалтай өсөлт нь Солонгосын гоо сайхны салбар дэлхий даяар тэргүүлж буйг харуулж байна. K-Beauty нь уламжлалт 10 алхамт арьс арчилгааны горимоос эхлээд өнөөдөр хиймэл оюун ухаан, биотехнологи зэрэг дэвшилтэт технологийг ашиглан хувьсан өөрчлөгдөж байна.

Арьс арчилгааны шинэ чиг хандлага ба инноваци

PDRN - 2024-2025 оны хамгийн алдартай орцууд

PDRN буюу полидеоксирибонуклеотид нь загасны ДНХ-ээс гаргаж авсан бодис бөгөөд 2024-2025 онд Солонгосын гоо сайхны салбарт хамгийн их эрэлттэй орц болж байна. Энэ бодис нь арьсны эсийн нөхөн төлжилтийг дэмжиж, коллаген үйлдвэрлэлийг идэвхжүүлдэг. Kim Kardashian, Jennifer Aniston зэрэг од PDRN эмчилгээг алдаршуулсан бөгөөд одоо энэ орц нь серум, крем, маск хэлбэрээр олон нийтэд хүртээмжтэй болсон байна.

Хартлиф (Houttuynia Cordata) - мэдрэмтгий арьсанд зориулсан

Уламжлалт Зүүн Азийн анагаах ухаанд хэрэглэгддэг байсан хартлиф нь 2024 онд дэлхий даяар алдартай болсон. Үрэвслийн эсрэг, тайвшруулах үйлчилгээтэй энэ орц нь ялангуяа мэдрэмтгий, цочромтгой арьсанд тохиромжтой. Anua брэндийн Heartleaf 77% тонер нь Olive Young дэлгүүрийн хамгийн их борлуулалттай бүтээгдэхүүн болсон.

Шинэ технологийн нэгдэл

2024-2025 онд Солонгосын гоо сайхны салбар AI технологи, арьс шинжлэх төхөөрөмж, хувь хүнд тохирсон арьс арчилгааг нэвтрүүлж байна. Samsung-ийн Micro LED гоо сайхны толь нь арьсны байдлыг шинжилж, хувь хүнд тохирсон арьс арчилгааны зөвлөмж өгдөг. LG-ийн Pra.L ультрасоник технологи, Medicube-ийн микрогүйдэл ба LED гэрлийн хослол зэрэг нь гэрийн нөхцөлд мэргэжлийн түвшний эмчилгээ хийх боломжийг олгож байна.

Шинэ формат ба бүтээгдэхүүн

Тонер пад нь 2025 онд дэлхий даяар алдартай болох төлөвтэй байна. Энэ нь урьдчилан шингээсэн пад хэлбэртэй бөгөөд хурдан түрхэх эсвэл жижиг маск болгон ашиглах боломжтой.

Hydrogel ба шөнийн маск нь арьсанд гүнзгий нэвчиж, "шилэн арьс" үр дүн өгдөг. Biodance Bio-Collagen Real Deep маск нь дэлхий даяар 40 сая ширхэг борлогдсон.

K-Beauty арьс арчилгааны горимын хувьсал

10 алхамт горимын бодит байдал

2014 онд Charlotte Cho Soko Glam-аар дамжуулан алдаршуулсан 10 алхамт арьс арчилгааны горим нь үнэндээ жирийн солонгосчуудын дунд түгээмэл биш байжээ. 2023-2024 оны судалгаагаар солонгосчууд өдөрт дунджаар 6 бүтээгдэхүүн хэрэглэдэг бол 2025 онд энэ тоо 4 болж буурах төлөвтэй байна.

"Шилэн арьс 2.0" хандлага

Анхны "шилэн арьс" (2018-2022) нь гадаргуугийн чийгшил, гялгар харагдах байдалд анхаардаг байсан бол "Шилэн арьс 2.0" (2024-2025) нь урт хугацааны арьсны эрүүл мэнд, хамгаалалтын давхаргын бат бөх байдал, микробиомын тэнцвэрт байдалд чиглэж байна.

Skip-care буюу хялбаршуулсан арьс арчилгаа

Skip-care хөдөлгөөн нь олон үйлдэлт бүтээгдэхүүн ашиглан арьс арчилгааны горимыг хялбаршуулах зорилготой. Энэ нь завгүй амьдралын хэв маягт тохирсон бөгөөд Солонгосын миллениал үеийнхний дунд 2016 оноос эхлэн алдартай болсон. Үндсэн дөрвөн алхам нь: цэвэрлэх, тонер түрхэх, чийгшүүлэх, хамгаалах.

Солонгосын будалтын чиг хандлага

Уруулын будалт

Градиент уруул нь K-Beauty-ийн хамгийн алдартай будалтын арга хэвээр байна. Уруулын төв хэсэгт илүү бараан өнгө түрхэж, гадагш нь холих замаар зөөлөн өнгөний шилжилт үүсгэдэг.

Интийн уруул нь градиент уруулын хувьсан хөгжсөн хэлбэр бөгөөд илүү байгалийн, зөөлөн шугамтай. Won Young, Sullyoon, Rosé зэрэг K-pop одууд энэ хэв маягийг алдаршуулсан.

2024-2025 оны алдартай өнгөнүүд:

  • Шүрэн өнгөнүүд
  • MLBB (My Lips But Better) сүүдэр
  • Жимсний өнгөнүүд
  • Сүүн гүзээлзгэнэ өнгөнүүд
  • Карамель ба тоорын өнгөнүүд

Нүдний будалт

Эгё-сал (애교살) нь доод сормуусны шугамын доор байрлах товойсон хэсгийг тодруулах арга бөгөөд залуу, хүүхэл төрхийг бий болгодог. Энэ нь K-Beauty-ийн хамгийн чухал нүдний будалтын чиг хандлага хэвээр байна.

Нохойн нүд ба муурын нүд - Нохойн нүдний будалт нь доошоо муруйсан далавчтай, илүү зөөлөн, гэмгүй харагддаг. 2024-2025 онд цэвэр, нарийн шугамын хэв маяг давамгайлж байна.

Хацрын улайлт

2024-2025 онд тод, амьд хацрын улайлт нь будалтын гол цэг болж байна. aespa, TWICE, (G)I-DLE, IVE зэрэг бүлгүүдийн нөлөөгөөр хацрын улайлтыг духан руу сунгаж, нүүрний хэлбэрийг тодруулж байна.

Хөмсөгний чиг хандлага

Солонгост шулуун, зөөлөн хөмсөг (хэт муруй биш) давамгайлж байна. Байгалийн, өд шиг бүтэцтэй, бие биенээсээ салангид үсийг тодруулдаг. Эхэндээ цайвар, сүүл рүүгээ бараан өнгөтэй байх нь залуу харагдах нууц юм.

Алдартай орцууд ба брэндүүд

2024-2025 оны шилдэг орцууд

  1. PDRN - загасны ДНХ орц
  2. Хартлиф - мэдрэмтгий арьсанд зориулсан
  3. Эмэлтэс мөөг - 96.3% эмэлтэсийн шүүрэл
  4. Центелла азиатика - үрэвслийн эсрэг
  5. Будааны ус ба исгэсэн орцууд - гэрэлтүүлэх, чийгшүүлэх
  6. Женьшень - эсрэг хөгшрөлтийн

Тэргүүлэх Солонгос брэндүүд

Laneige - Дэлхийн №1 K-beauty брэнд ($130.8 сая MIV)

  • Lip Sleeping маск (дэлхий даяар 6 секунд тутамд борлогддог)
  • Water Sleeping маск
  • NEO Cushion Glow суурь

Beauty of Joseon - 2024 оны хамгийн алдартай брэнд

  • Relief Sun Rice + Probiotics SPF50+ (2024 оны хамгийн алдартай нарны тос)
  • Revive Serum Ginseng + Snail Mucin

COSRX - Шийдэлд суурилсан арьс арчилгаа

  • Advanced Snail 96 Mucin Power Essence
  • The Vitamin C 23 Serum

Anua - 2024 оны Olive Young шагналын эзэн

  • Heartleaf 77% Soothing Toner (Olive Young №1 тонер)
  • PDRN Hyaluronic Acid Capsule 100 Serum

Технологи ба тогтвортой хөгжил

AI ба хувийн арьс арчилгаа

Amorepacific-ийн AI Beauty Lab нь 205 төрлийн суурь, 366 уруулын будгийн өнгийг шинжилж, робот ашиглан захиалгат холимог бэлтгэдэг. AI технологи нь арьсны байдлыг үнэлж, хувь хүнд тохирсон бүтээгдэхүүн санал болгодог.

Тогтвортой хөгжилийн чиг хандлага

Amorepacific - 2030 он гэхэд 100% дахин ашиглах, дахин боловсруулах боломжтой савлагаа LG H&H - Биологийн задралд ордог материал, дахин дүүргэх сав CTK Cosmetics - Ажилчдын 70% нь нийтийн тээвэр ашигладаг, нарны зай суурилуулсан

Vegan ба амьтанд туршилт хийдэггүй гэрчилгээ

Солонгос 2018 онд гоо сайхны бүтээгдэхүүнд амьтанд туршилт хийхийг хориглосон. Vegan гоо сайхны зах зээл 2032 он гэхэд $1.8 тэрбум ам.долларт хүрэх төлөвтэй байна.

Дэлхийн зах зээл дэх K-Beauty

Зах зээлийн өсөлт

  • 2024 оны зах зээлийн хэмжээ: $14.68 тэрбум
  • 2025 оны төсөөлөл: $16.26-20.4 тэрбум
  • 2033 оны төсөөлөл: $31.81-38.29 тэрбум
  • Жилийн өсөлт: 6.1%-11.3%

Экспортын амжилт

Солонгос 2024 онд АНУ-д гоо сайхны бүтээгдэхүүн экспортлогч орнуудын дунд Францыг гүйцэж түрүүлсэн:

  • K-Beauty-ийн АНУ руу экспорт: $1.4 тэрбум (2024 оны 1-10 сар)
  • Зах зээлийн хувь: 20.1% (Франц 19.3%)
  • Amazon дээр K-Beauty-ийн орлого 2023 онд 78%-иар өссөн

Жижиглэнгийн худалдааны чиг хандлага

Онлайн ба оффлайн худалдаа:

  • АНУ: 50% онлайн худалдан авалтыг илүүд үздэг
  • Хятад: 55% онлайн платформ ашигладаг
  • Солонгос: 50% оффлайн дэлгүүрийг илүүд үздэг

TikTok Shop:

  • Гоо сайхан нь TikTok Shop АНУ-ын борлуулалтын 79.3%-ийг эзэлдэг
  • 2024 онд $1.34 тэрбум ам.долларын борлуулалт

K-Beauty нөлөөлөгчид ба үнийн ангилал

Алдартай нөлөөлөгчид

TikTok дээрх тэргүүлэгчид:

  • @luadoll (Lua): 12.3 сая дагагч
  • @yuna1_27 (Yuna): 3.5 сая дагагч
  • @tatiencorea (Tati): 3.3 сая дагагч

K-Pop од брэнд төлөөлөгчид:

  • BLACKPINK-ийн Jisoo: Dyson Airstrait
  • IVE-ийн Wonyoung: Innisfree
  • SEVENTEEN-ийн Mingyu: Innisfree

Үнийн ангилал

Эдийн засгийн түвшин ($20 хүртэл):

  • COSRX Snail Mucin Essence: $16
  • Beauty of Joseon Eye Serum: $18

Дундаж түвшин ($20-50):

  • Laneige Lip Sleeping Mask: $22
  • Dr. Jart+ Cicapair Serum: $39

Люкс түвшин ($50+):

  • SK-II Facial Treatment Essence: $99-179
  • Sulwhasoo First Care Activating Serum: $120-180

Солонгосын гоо сайхны соёлын онцлог

Гоо сайхны стандарт

Солонгост "шилэн арьс" буюу тунгалаг, чийглэг арьс, V хэлбэрийн эрүү, жижиг нүүр, том нүд, өндөр хамрын яс, цайвар арьсны өнгө зэрэг нь уламжлалт гоо сайхны стандарт болдог. Гэхдээ сүүлийн жилүүдэд олон янзын арьсны өнгө, байгалийн гоо сайхныг хүлээн зөвшөөрөх хандлага нэмэгдэж байна.

Ажлын байран дахь гоо сайхны шаардлага

Солонгосын компаниудын 93% нь ажилд орохдоо зураг шаарддаг бөгөөд 82% ажил хайгчид гадаад төрх нь ажилд орох боломжид нөлөөлдөг гэж үздэг. Энэ нь гоо сайханд хөрөнгө оруулалт хийх нь мэргэжлийн хөгжилд чухал гэж үздэг соёлын онцлогтой холбоотой.

Насны ангиллаар брэнд сонголт

10-тай нас: Etude House, Tony Moly - хөөрхөн савлагаа, од дэмжигч 20-той нас: Innisfree, Nature Republic - мэргэжлийн савлагаа, үр дүнтэй орцууд 30+ нас: Sulwhasoo, Hera, SK-II - эсрэг хөгшрөлт, люкс орцууд

Ирээдүйн төлөв

2025 онд K-Beauty салбар технологи, тогтвортой хөгжил, хувь хүнд тохирсон арьс арчилгааг хослуулан үргэлжлүүлэн дэлхийг тэргүүлэх төлөвтэй байна. PDRN зэрэг шинэ орцууд түгээмэл болж, тонер пад дэлхий даяар алдартай болох хандлагатай байна. AI технологи арьс арчилгааны салбарт илүү их нэвтэрч, хувь хүнд тохирсон бүтээгдэхүүн санал болгох боломжийг нэмэгдүүлнэ.

Солонгосын гоо сайхны салбар нь уламжлалт мэдлэг, орчин үеийн шинжлэх ухааныг хослуулан, дэлхий даяар гоо сайхны стандартыг өөрчилж байна. Энэ нь зөвхөн бүтээгдэхүүн биш, харин арьсны эрүүл мэнд, урьдчилан сэргийлэх арьс арчилгаа, байгальд ээлтэй үйлдвэрлэлийн философи юм. K-Beauty нь үргэлжлүүлэн дэлхийн гоо сайхны салбарт инноваци, тогтвортой хөгжил, технологийн дэвшилтэт бүтээгдэхүүнээр манлайлах болно.

What's Your Reaction?

Like Like 0
Dislike Dislike 0
Love Love 0
Funny Funny 0
Angry Angry 0
Sad Sad 0
Wow Wow 0